Кошик
2 відгуків
0 (800) 33-84-73
Provoda.in.ua
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

1. Покупець має право повернути товар належної якості (чи обміняти його на інший), якщо дотримані наступні умови: • товар не належить до товарів, які не підлягають обміну та поверненню • товар не використовувався, повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування • збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування • пройшло менше ніж 14 днів з моменту отримання товару • в наявності є розрахунковий документ та гарантійний талон • якщо придбано товар з подарунком при поверненні треба надати весь набір (товар разом з подарунком). Якщо дані умови недотриманні, продавець має право відмовити у поверненні ☑ Для здійснення повернення товару покупець надає разом з товаром заповнену надруковану форму заяви на повернення за формою згідно додатку до даних умов і порядку обміну (повернення) товару ☑ Доставлення товару належної якості, що повертається, відбувається коштом покупця, але якщо отриманий товар не відповідає інформації, що вказана на сайті (інша модель, колір, комплектація тощо), тоді поштові витрати компенсуються продавцем після отримання та огляду поверненого товару ☑ У випадку виявлення пошкоджень товару або пакування, неповної комплектації товару, продавець має право відмовити покупцеві в поверненні ☑ Виявлені пошкодження товару, його пакування, неповна комплектація відображаються в акті огляду товару, складеного представником продавця або в акті приймання-передачі товару, складеного за участю представника компанії перевізника 2. Повернення товарів неналежної якості регулюються статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів» ☑ Для здійснення повернення товару покупець надає разом з товаром заповнену надруковану форму заяви на повернення за формою згідно додатку до даних умов і порядку обміну (повернення) товару 3. Повернення грошових коштів покупцеві ☑ За домовленістю з покупцем можливе проведення обміну на товар за тією ж вартістю або з перерахунком ціни ☑ Гроші за товар, оплачений банківською карткою або безготівковим розрахунком, повертаються платнику на його банківський рахунок - IBAN. ☑ Якщо товар був придбаний за готівку, повернення коштів відбувається у готівковій формі (за місцем придбання товару) або, на вибір покупця, безготівковим розрахунком як описано вище ☑ Повернення коштів по прийнятим заявкам покупців відбувається не пізніше ніж через 30 днів з моменту отримання повернутого товару, письмової заяви на повернення та інших необхідних зазначених вище документів.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner